۱۳۸۸ اسفند ۲۰, پنجشنبه

دولت کودتا به پیشواز چهارشنبه سوری رفت!

علیرغم ادعای مضحک دولت کودتا مبنی بر بسته بودن دست جنبش سبز، طبق معمول با تمام قوا به استقبال چهارشنبه سوری رفته است. بعداز تهدیدهای مکرر فرمانده نیروی انتظامی، دیشب وروردی های شهر توسط نیروی انتظامی کنترل می شد و نیروهای ویژه موتورسوار نیز آنها را حمایت می کردند. گشت های مختلف اتومبیل ها را متوقف و کنترل می کردند.
این هراس از چهارشنبه سوری در شبکه های مختلف سیمای کودتا هم دیده می شود. شبکه خبر کارشناسانی را دعوت کرده تا از مضرات چهارشنبه سوری بگویند. از آن بدتر، تلویزیون تصاویری را نشان می دهد که همه باید با رده بندی +18 به نمایش درآیند، نه در یک شبکه کشوری مثل شبکه خبر! طبق معمول وقتی پای مخالفان به میان بیاید، همه قوانین زیرپا گذاشته می شود. یادمان باشد که قبلا هنرنمایی بانوی رقاص کنفرانس برلین را از سیمای جمهوری اسلامی دیده ایم! 

۳ نظر:

  1. مضرات چهار شنبه سوری.
    ۱.آسیب رسانی به چهره زشت مقام عظمای ولایت .۲.آسیب دیدگی بخش ضد ایرانی دین رسمی .۳ هزیان گوی بیشتر ذوب شدگان در ولایت.۴
    پرتاب شدن ترکش های سنگین نور بر جهالت .با توجه به این مضرات ،از دوستداران جشنواره نور در خواست میشود در این آیین ملی و میهنی شرکت کنیم .تا اه به نهاد ولایت و رذالت بنشانیم .

    پاسخحذف
  2. خدایی چقدر ضایع شدید دیشب هرکی کار خودش رو میکرد... شماها خیلی ضایع شدید.
    مردم قبلا انقلاب کردند کلی شهید دادند حالا شما و جنبشتون بعد از شرکت در مراسم ختم آدمهای زنده و چند شهید خیالی :) باز هم ول کن مردم ایران نیست.
    ولی حال می کنم ضایع میشیدا...

    پاسخحذف