۱۳۸۸ تیر ۳۱, چهارشنبه

یعنی ارزش اسب آقا از جان مردم بیشتر است؟

اخیرا نوریزاده در مقاله ای درباره مجتبی، اشاره کرده که خامنه ای علاقه خاصی به اسبش که ذوالجناح نام دارد، دارد. او در سفرهایش به مشهد اسبش را با یک هواپیمای اجتصاصی امریکایی به نام هرکولس جداگانه به مشهد می فرستد. می خواستم بدانم یعنی ارزش اسب آقا از جان مردم بیشتر است که باید با توپولوف روسی مسافرت کنند تا هرساله سقوط کند؟

۲ نظر:

  1. این کامنتم اصلا به نشانه طرفداری از کسی نیست ها! ولی حتی اگر (اگر!) این حرف درست باشه و اسبی و هواپیمای هرکولی هم این وسط وجود داشته باشه، هواپیمای هرکول یه هواپیمای ترابری و به عنوان مسافربری نمیشه ازش استفاده کرد :)
    البته اشتباه نشه، همونجور که گفتم اصلا از کسی طرفداری نمیکنم.

    پاسخحذف
  2. این دیکتاتور زاده ما هم کم کم داره به الگوهای خودش عدی و قصی نزدیک تر میشه. عدی و قصی پسران صدام در جریان اشغال کویت، تمام ماشین‌های نمایشگاه‌های کویت رو یکیشون (یادم نیست کدوم) برداشت برای خودش و طلا فروشی‌ها رو اون یکی‌ غارت کرد. البته اون‌ها یک علاقه دیگر هم داشتند به دزدیدن هر دختر و زنی‌ که توجهشون رو جلب میکرد، حتا اگر شوهر دار بود، کاش این علاقه رو آق موجی ما هم شخصا داشت، نه اینکه خودش پرهیز کنه ولی‌ دست صد‌ها زندانبان و بسیجی‌ رو باز بزاره برای هر گند کاری.

    برای آق موجی آرزوی عاقبت بخیری مشابه عدی و قصی را داریم، آمین.

    پاسخحذف