۱۳۸۹ اسفند ۲۲, یکشنبه

پسرم، حیف از روح لطیفت که با نام و باتوم بسیج، دروغ و سرکوب مردم آلوده شود

گویا ماجرای حضور نوجوانان در جنگ با عراق که مخالف کنوانسیون‌های بین‌المللی بود را بار دیگر جمهوری‌اسلامی از یاد برده و این بار دانش‌آموزان را از مدارس با عنوان بسیجی به میدان نبردی دیگر کشانده تا مقابل مردم بایستند. این سوء استفاده از جوانانی که تشنه هیجانی هستند که در کشور وجود ندارد، از آن حرکت های ویژه جمهوری اسلامی است. اما این جوان ها خود چه می‌کنند؟ اگر به حرف‌هایشان گوش کنید، یا از مدل‌های جدید گوشی موبایل حرف می‌زنند و یا دوربین های عکاسی! انگار اصلا خودشان هم نمی‌دانند برای چه به خیابان آمده‌اند. برای همین وقتی رودرروی مردم قرار می گیرند، به سرعت پشت سر بسیجیان خشن بزرگ‌تر بی‌سیم به دست قرار می گیرند و از حد دکور نمی‌گذرند. تصورش را کنید در حالت عادی آنها باید در چهارشنبه سوری ترقه منفجر کنند یا مردم را باتوم ‌ بزنند؟ چه تلخ است و دلسوزانه، که این جوان ها به جای خالی کردن هیجان و غرورشان، باید مقابل مردمی از جنس خودشان بایستند، تا بعدتر سال ها ازین حرکت شان شرمنده باشند.

۱ نظر:

  1. با درود
    دوستان پیشنهادی در مورد لحظهٔ سال تحویل داشتم که اگر فکر می‌کنید عملی‌ است به اطلاع همه برسانیم
    در لحظهٔ‌ سال تحویل به هنگام پیام خامنه‌ای همه چراغها را به مدت یک دقیقه خاموش و از پنجره‌ها مشغول هوووو کشیدن شویم همینکار را برای احمدی‌نژاد هم انجام بدهیم
    تفاوت آن با الله اکبر یکنواخت بودن صدا می‌باشد که به صورت متداول شنیده میشود و همینطور به جهت کم بودن زمان، حضور مردم بیشتر و خطر آن کمتر خواهد بود افرادی که در همسایگی ساندیس خوران زندگی‌ میکنند از اینکار خودداری کنند یا به خانه دوستان یا آشنایان بروند.
    در صورت موفقیت، میشود این کار را ساعت ۲۰:۳۰ یا مناسبت‌های دیگر به شرط تاریکی‌ هوا انجام داد.
    لطفا زود اطلاع رسانی کنید.

    پاسخحذف