۱۳۸۹ اسفند ۱۳, جمعه

آقای علیرضا رضایی، میرحسین و کروبی را گرفتند در سه شنبه های سبز خیلی چیزها شد، اما شما از آن ها بی خبرید!

جناب علیرضا رضایی، برخلاف نظر شما که اینترنت قطع نشد، برای اولین بار Vpnها به مدت دو روز کاری قطع شدند و فیلترینگ روزانه به ساعت رسید، برای اولین بار موفق شدیم درمقابل سه لایه امنیتی که کل خیابان را بسته بودند و اجازه عبور هیچ عابری را نمی‌دادند شعار بدهیم، ماموران نیروی انتظامی، سپاه و دانش آموزان بسیجی که به میدان آمده بودند، برای اولین بار با ماسک و کلاه پشمی صورت‌شان را پوشاندند، برای اولین بار شهرستان‌ها با جنبش همراه شدند تا سران رژیم به فکر خارج کردن سرمایه‌شان بیفتند، برای اولین بار دو ون نیروی انتظامی در مرکز شهر و در حضور نیروها آتش زده شد و میدان‌هایی مثل آریاشهر محل تجمع هرشبانه جوانان سبز شد، برای اولین بار حکومت بعد از یک هفته جرات نکرده دستگیری دو بزرگوار را اعلام کند تا به قول شما قیامت نشود، برای اولین بار پس از راهپیمایی مردم، احمدی نژاد در چند سخنرانیش جرات نکرد حتی یک کلمه درباره جنبش و رهبرانش بگوید.
آقای رضایی، خیلی خبرها شد که تا در بطن مردم نباشی، از آن‌ها بی خبر خواهی ماند. در پیاده روهای شانزلیزه خیلی خبرها نمی‌رسد. امیدوارم سه شنبه دیگر خیرها به شما برسند!

۳ نظر:

  1. بنده احتمال قوی می دهم که ایشان در تهران زندگی می کنند و شغل شریف "مزدوری مخفی" را انتخاب کرده اند تا با ایجاد یاس و نا امیدی در ازای دریافت مبالغی ماهانه ما را از شرکت در تظاهرات دلسرد کنند.
    احتمالا سه شنبه گذشته هم با باتوم یا اسلحه ایشان را دیده ایم.

    پاسخحذف
  2. آخه این مرتیکه آدمه که شما داری اصلان به حسابش میاری، این اشغال نشسته بیرون معرکه داره زر میزنه با اون قیافه چپ و چولاش. من فکر میکنم این یارو از کاسه لیسهای نظامه. ولش کن قرمساغو

    پاسخحذف
  3. ولی واقعا ما هیچ دستاوردی نداریم...
    من تمام این روزهای 25 و 30 بهمن و 10 اسفند رو بیرون بودم... هیچ خبری نبود.. آخه اونایی که تو خیابون بودند این روزها همه هستند...
    دارند خرید می کنند یا از سر کار بر می گردند.
    مطمئنا مردم اگه با حکومت نباشند با ما هم نیستند... من که جرات نکردم جیک بزنم....

    پاسخحذف